söndag 25 november 2012

Stalldörrar beställda YES!!

Mina stalldörrar är helt slut, på baksidan fungerar det sådär men framsidan där är det inte längre OK. Men för att det ska bli enhetligt så beställde jag likadana stalldörrar på både fram- och baksidan.Men det blir 2 olika mått på dörrarna, baksidan är mycket smalare än vad det är på framsidan. Eftersom jag inte har några vanliga mått så är det den enda lösningen. Beställa av en snickare närmare bestämt min mans vän Rickard som får tillverka dom. Det ska bli så skönt att kunna stänga ut kylan i vinter och bara kunna vara inne hos hästarna och utföra arbete utan att ha känslan jösses vad det snöar in i springorna.

Den dörren högst upp till höger blir det.


Jag säger bara YES nu är det på G, STALLDÖRRAR!!! Vilken tur att min man sa att Rickard skulle byta ut en dörr hos min mans jobbarkompis. Samt att Rickard hade tid att hjälpa mig och mina hästar. Ibland har man tur.

Här är det julsånger min dotter ska spela in en CD skiva till jul som ska säljas inför julen. Så hon övar och övar och rättar till det så att det ska bli så bra som det kan låta. Men detta återkommer jag om senare. Men det är bråttom må jag säga.

Nästa vecka är det 1:a advent så det är bråttom att spela in den.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar