måndag 21 oktober 2013

SÅ KOM DÅ, HÖSTEN!!

Vaknade i natt av att det dånade i hela huset, första höstblåsten detta år. Regnet piskade på fönsterrutan. Vände mig om i sängen MÅSTE sova en stund till innan jag ska gå upp för att jobba. Men det är inte lätt jag störs hela tiden av detta dån av blåsten. Vi har ju haft tur att det inte har varit sämre väder denna höst. 

Under dagen idag har det regnat ibland mera intensivt och ibland lite lugnare men idag är det väder att krypa upp i soffan och bara slappa, krypa ner med en filt och njut av att vara inomhus och inte utomhus. Ja, så blir det idag efter jobbet.

I kväll blir det MUSIKFESTIVAL med Carros klasskamrater, gymnasielinjen,  Musik Och Produktion, M O P. Vi ska åka dit och lyssna på dem. Carro ska vara med i två låtar. Håller tummarna att det blir dem som går vidare till onsd. den stora dagen.

Så kom då hösten! Som jag INTE har väntat. Men det fina vädret kan ju inte hålla i sig för evigt.


Våra ekar hemma på gården.

Ett sådant träd vill jag ha hemma på gården.
Ullung rönn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar