torsdag 21 november 2013

Nu ska julbocken bli grön igen.

Då var det dags för min julbock att få sin gran klädsel. I morgon ska jag lämna in bocken till den gamle mannen som ska hjälpa mig att göra i ordning den. Den gamla klädsel är sedan länge borta. Jag har varit i uthuset och hämtat bocken som faktiskt har väntat ett tag nu att få bli pyntad igen. Mannen som klär bocken är riktigt proffsig på detta. Jag hade tur att få köpa en julbock av honom efter att jag hade pratat med en väninna ang att jag önskade en sådan till vårt hem. Det blir till att fotografera av den i år för att ha en bild eller två hur den ser ut om jag senare måste kunna göra detta själv i framtiden.

Hoppas att den är klar till 1:a advent så den får stå och pryda utanför vår dörr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar