tisdag 19 november 2013

MEN, PANIK!!!

Om några dagar ska min hemtenta vara inne. Har svårt att koncentrera mig på denna uppgift. Svårt att få struktur på vad som ska skrivas. Satt en kväll och försökte att skriva men det blev inte bra STOR FRUSTRATION. Att det ska vara så svårt då. Snart slut på denna termin och då är det färdigt med detta ämne också. En termin mindre att göra så skönt. Mina tankar är bara kaos, fast jag är inte ensam en annan som läser samma kurs som jag känner också samma frustration. HUR ska man få med allt på bara några få sidor? 

JAG FÅR PANIK!!! 

MEN i morgon ska jag ta mig i kragen då ska jag skriva ner ett och annat som jag ska ha med i mitt arbete. Stänga in mig och inte svara i varken telefon eller över datakontakt. UPPTAGEN!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar