lördag 9 november 2013

Spö i backen!

Efter en arbetskväll är man då hemma. Det är väder kan man säga, regn i riklig mängd. Samtidigt som det regnar så blåser det också. Under kvällen så har man längtat hem till sina nära och kära. Haha, det slutar med att jag hamnar framför min data och kollar lite här och där. Mest här. Vad händer i vårt avlånga land? Min man sover efter en intensiv vecka MÅNGA MIL i lastbil och personbil. Jag ska snart krypa ner i säng för att sova en stund innan morgondagen. I morgon är det fars dag undrar om jag hinner att fira honom eller jag kanske ska boka en tid med honom närmare jul så får vi se om han hinner att träffa mig, vem vet? Han har mycket att stå i nu den närmaste tiden och jag ska inte klaga. Mycket arbete, just nu.

Puss på dig mannen min!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar