lördag 15 juni 2013

SÅ var det då PUSTA ut, studenten och 9:ans avslutning ÖVER.

Studenten avklarad för min son Henrik. 
Vi har röjt ur snickeriet och min man har kastat mängder med diverse saker som fanns kvar sedan det var ett snickeri. Det är riktigt fint där inne nu och det är mera yta att vara på en del arbetsbänkar är borta och det är vägg framme. Han har kastat skruvar som inte används längre det vägde en hel del i kilogram. Detta ska köras till skroten sedan. Elkablar har slängts också.
Vi har upptäckt att vårt konferensbord räcker inte på långa vägar. Jag har upptäckt att vi räknade med maten i rejäl överkant. Mycket mat och dryck blev det över. Men man lär så länge man lever och vi fick äta rester i 2 dagar tills vi ledsna på resterna. Mormors tårta det var det enda som tog slut, men det är inte så konstigt den är ju så GOD.
Tyvärr så hade vi väl inte så roligt väder.

Min dotter Malin har slutat 9:an och allt som hör till, klassens dag, festen på kvällen, utklädd sista skoldagen som Lego Man hon blev riktigt bra. Den dräkten har hela familjen varit med och gjort. Igår var dom på Sommarland i Skara, alla 9:or från kommunerna här i närheten, på Sista natten med gänget. Så min man var och hämtade ungdomar i natt.

Malin som Lego Man.


Det har varit mycket att göra, planera, även sömnbrist. När vi har lagt oss på kvällen har vi bara sagt godnatt och ZZZZZzzzzznark!!!! 

Idag har vi varit trötta och vi har svårt med motivationen. Vi får ta en kväll på soffan med en bra film eller två. Återhämta sig inför en ny vecka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar