lördag 15 juni 2013

Så har då Bahli åkt från oss.

Ägaren till Bahli har varit och hämtat henne för att köra henne till Värmland under denna vecka. Man blir berörd av denna dam med en äldre själ. Som min familj sa:
-Det är hennes häst så det är hon som bestämmer över hästen.

Men vi tyckte nog att det kändes tråkigt och man undrar också VARFÖR????

Min häst Conny har skrikigt i några dagar KANSKE kommer hon om jag ropar. Om jag väntar vid öppningen så kanske hon kommer. Men NEJ hon kommer inte. Det har varit sorglig stämning i hagen. Conny saknar henne något otroligt. Hon var som en mamma för honom, där hon var där var han.

Nu hade vi planerat lite i sommar men dessa planer sprack! Nu får vi ta plan 2, som jag givetvis inte hade. Eftersom Conny skulle åka bort till en tjej i sommar så kan jag inte ha Bellman ensam. Men jag trodde att det skulle finnas sällskap till honom i sommar, MEN så blev det nu inte. Nu får jag skicka bort båda hästarna.....

Jag orkar inte med detta!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar