tisdag 16 oktober 2012

YES!!! 100 poäng Etik ÄR klar.

Idag fick jag det rättade resultatet. Nu är ETIK-kursen överstökad, 100 poäng. Vad jag fick för betyg? Jag blev nöjd. Det var inte ett G. Mitt mål var att försöka att få G godkänt och det blev ett bra resultat. Min dotter Elin tyckte jag hade varit duktig!!

Idag har vi börjat att läsa Medicin 1. Den kursen är på 150 poäng. Vi ska läsa in den på 7 veckor. Kursen går undan med en rasande fart. Vi fick en ny lärare idag, Karin heter hon. Hon var utbildad sjuksköterska. Bjöd på många skratt. Fast det var mycket att skriva och lära in idag, så gick tiden fort. Nu blir det till att läsa om Cirkulationsorganen till nästa vecka. Lära in latin och skriva självstudiefrågorna. Det är ca 500 sidor i boken så man får nog sitta och läsa den istället för att ligga ner och läsa. Risk för skada på näsan/ansiktet annars. Pang!!

ZZZOOOVVVVAAAAA!!!! Får man göra till semestern nästa år 2013.

Men i kväll ska jag slappa i soffan!!!

COR på latin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar