lördag 13 oktober 2012

PLUGGA.... REDOGÖR.... SKRIVKRAMP.... ZZZZZZ

PLUGGA!!!! PLUGGA!!!!
Min helg går åt för att plugga på inför provet som kommer att äga rum på måndagmorgon. 3 timmar får vi sitta och skriva på provet. 
Wow!!! Vad mycket som ska in i huvudet. Alla dessa fina ord och vad betyder det och vad betyder det....
Nu har jag skrivit hela dagen. Frågor som är självstudiefrågor.
REDOGÖR..... REDOGÖR.... 
Mina barn har jobbat med sitt idag.
Carro och Henrik har hjälpt pappa och jag fick hjälp av min dotter Elin som läser psykologi. Malin har bakat cupcakes och bjudit på kaffe.

Nu blir det snart sängen.
BARA 5 frågor kvar på del 3.

I morgon kör vi del 4:a och sista skrivprovet innan provet.

HUR det kommer att gå? Jag är nöjd om jag får ett GODKÄNT!!!

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar