tisdag 11 februari 2014

MEN HAR VI BARA OTUR, ELLER VAD ÄR DETTA??? FULLSTÄNDIGT MISSFLYT!!!

Jag har tidigare skrivit om vår värmepanna NU är det dags att byta ut eländet. Den har gjort sitt, vi har de senaste veckorna haft problem med pannan. Min man har bytt ut det ena efter det andra. Ändå så vill den inte fungera. Det har varit fel på en kabel som hade bränt av, frusit i luftkabeln till pannan. Nu senast så har en motor som matar fram bränslet till pannan blivit överhettad och bränt. Så vi har varken värme eller varmvatten NU!!! 
PANNHELVETE!!!

Bilen som jag kör har vi försökt att besikta. Det är airbagslampan som lyser vilket ledde till hyrbil och en service med felsökning på vad det är för fel. Felet var i förarsitsen. Jag har även problem med larmet, rätt som det är så går larmet igång, både vid jobbet och hemma och lite varstans. BILSKRÄLLE! NR 1!!

Min mans bil har också gått sönder så den står på verkstad också. 
YTTERLIGARE BILSKRÄLLE! NR 2!!

UTGIFTER, PENGARNA BARA FÖRSVINNER!!! OTUR ELLER VAD????



JUST NU KÄNNS DET SOM ETT STORT BERG ATT KLÄTTRA PÅ ELLER UPPFÖR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar