tisdag 8 april 2014

JAG KAN!!!

JA, då har jag klarat av att arbeta 150%! 

Har man viljan och orken så går det. Drivet i mitt arbete är att jag ska minsann klara av det. Samt nu är jag ännu mera peppad. En person som reagerade när jag kom in på min utbildning sa en mening som jag tänkte.

- HUR KAN MAN SÄGA SÅ?? Jag skakade på huvudet.... 

NU, jävlar ska jag visa denna människa! Som faktiskt inte har en vetskap VEM den personen har att göra med. Fast det är klart personen har inte givit mig en chans att bevisa VAD jag KAN. 
NU, har denna människa visat en svaghet och jag har visat på styrka.

JAG KAN OCH JAG VILL!!!!

Denna vecka är det bara 10 veckor kvar på min utbildning sedan har jag SOMMARLOV!!! 

1 år kvar och jag är färdig. Med ett ben i mitt arbete och 1 ben ute i det fria. Vem vet vart jag söker vidare? BARA jag.

lånad bild.

10 veckor kvar! Nu kör jag de sista arbeten som ska lämnas in LIA (lära i arbete)-rapporten. Levnadsberättelse med genomförande plan. Den är snart klar hoppas jag kan fin lira lite på texten och lämna in den i helgen så kan jag bara njuta av ledigheten.

LEDIGHET!!! Ett underbart ord.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar